
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: باند قاچاقچیان مواد مخدر که با روش بلع اقدام به انتقال مواد میکردند در استان متلاشی شد.
به گزارش موج الوند، سردار حسین نجفی در گفتوگویی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی چند ماهه توانستند یک باند قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهای شرقی به استان همدان میکردند را شناسایی کنند.
وی افزود: در نتیجه تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد که اعضای این باند به روش بلع و انباری و تحت مسافر خودروهای عمومی اقدام به انتقال و قاچاق مواد مخدر میکنند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش ماموران اعضای این باند به محض ورود به شهر همدان شناسایی و در یک اقدام پلیسی دستگیر و مقدار یک کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر هروئین از آنها کشف شد.
وی عنوان کرد: در همین راستا چهار نفر قاچاقچی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
نجفی خاطرنشان کرد: طی یک عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد از مرکز به استان همدان میکردند را شناسایی و ۱۰ کیلوگرم تریاک از خودرو متهمان کشف کردند.




